dissabte, 22 d’agost del 2020

Collioure i tornada

Sortim aviat de Perpinyà per anar cap a Colliuore, l'última visita del viatge. Aquest antic poble de pescadors i vinyataires em sorprèn amb el seu encant. Degut a la seva situació estratègica té diverses construccions fortificades a primera línia de mar i en els turons que l'envolten i que contrasten amb els colors de les façanes de les cases del seu casc antic.


Tenim un parell d'hores per passejar i conèixer el poble, temps suficient per passejar pel port, resseguir la seva línia de costa i perdre'ns pels seus carrerons, però sobretot per adonar-me que aquest petit poble mereix dedicar-li molt més temps en una propera visita ...


Deixem enrere Collioure i, mentre el bus segueix el seu camí cap a Madrid, jo agafo el tren a Figueres per tornar cap a casa.

Aquests dies m'han permès descobrir una petita part de la Catalunya Nord, una zona que tot i tenir molt a prop desconeixia per complet. M'ha sorprès el seu entorn natural, l'enclavament al mig dels pirineus amb alts pics envoltats de conreus de vinya, petits pobles encantadors amb molta història i un sentiment català més fort del que jo pensava ... Valdrà la pena tornar-hi, aprofitar que, per ara, toca fer turisme de proximitat per agafar el cotxe i aprendre més d'aquesta encantadora zona.

FINS AVIAT! 😄

2 comentaris:

  1. Berta cada cop escrius millor. A més ara tens l'oportunitat d'escriure sobre la proximitat que es mostra tan exòtica com quan et desplaçaves creuant oceans. Feliç de veure'sveure't tan positiva i alegre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Hem d'aprendre a adaptar-nos a les situacions i si no puc anar lluny aprofitaré per descobrir les meravelles que tinc a prop 😉

      Elimina