diumenge, 2 d’agost del 2020

Comiat de l'Algarve

Avui ens acomiadem de l'Algarve, per fer-ho passarem el matí a dues platges de les que ens han parlat molt bé i que ens havien quedat pendents. La primera d'elles és la praia Santa Eulália, de la que diuen que és la més fotografiada de l'Algarve. A mi no em sembla massa especial, és gran i està plena de gent, no dic que no estigui bé però n'hem vist de millors ...


Després anem a la praia da Marinha, aquesta platja està al costat mateix de la praia de Benagil i s'hi pot accedir a peu des d'aquesta, de fet és el final de la ruta que vam fer fa una parell de dies des de Carvoeiro. És una platja gran entre immenses roques que la separen en cales més petites. M'agrada molt i és molt agradable. Fem un bany en unes aigües que em semblen més fredes que les d'aquests dies, de totes maneres m'aclimato aviat i hi estic una bona estona.


Amb desgana deixem enrere l'Algarve i anem cap a Lisboa de nou. Ens aturem a menjar pel camí i arribem a Lisboa al vespre, hem trobat caravana degut a un accident que hi havia a l'autopista. Deixem les coses a l'allotjament i fem una passejada pel centre fins arribar a la immensa plaça del comerç que dona al riu Tajo poc abans de la seva desembocadura.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada