diumenge, 16 d’agost del 2020

Ruta dels càtars

No em sé estar quieta i soc addicta als viatges ... Si! Ho reconec! I no em vull desenganxar!!! Encara que aquest estiu diferent no m'hagi permès fer el viatge que jo hauria volgut, ja he fet dues petites escapades i avui començo la tercera 😄. Es tracta d'un viatge de senderisme que he contractat amb una agència, amb dues noies que vaig conèixer viatjant l'estiu passat i amb qui tinc moltes ganes de tornar a compartir aventures!

Avui és dia de trasllat, el bus ha sortit a primera hora de Madrid, ha passat per Saragossa i jo pujo a l'estació de l'AVE de Figueres, per això he agafat, per primer cop, l'AVE a Girona.


El bus em recull i anem cap a la frontera amb França. Pel camí el guia ens explica que els càtars van ser una escissió de l'església cristiana, amb creences vingudes de l'Àsia, que es va estendre per Europa i, entre els segles X i XIV, es van expandir per la zona d'Occitània. Van ser considerats heretges per l'església i perseguits pel rei de França.

Durant una setmana visitarem alguns dels últims punts de resistència dels càtars i recorrerem alguns dels camins que van utilitzar en la seva migració cap a terres catalanes.


Arribem a Perpinyà, on tenim l'allotjament, i després de sopar fem una petita passejada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada