dilluns, 9 de desembre del 2019

Port Barton

Tres horas i mitja per anar d'El Nido a Port Barton. La carretera, sinuosa, ens porta entre camps d'arròs, palmeres i plataners, i algunes cases en un paisatge completament verd.


Arribem al nostre allotjament, davant mateix de la platja ...


Dinem i fem tarda de relax, passejant per la platja, i el poble. És molt petit i tranquil però té encant.


Acabem el dia, abans d'anar a sopar, amb un massatge a la platja amb el soroll del mar de fons.


Ens llevem aviat per anar a fer snorkel. La primera parada la fem a Turtle Sopt, com es pot intuir pel nom és un lloc per veure tortugues ... avui n'hi ha dues solitàries, jo només en veig una que està força estona menjant al fons i, per dues vegades, s'enlaira i treu el cap fora de l'aigua, m'encanta!


La segona parada és a Twin Reef, aquí veiem corals i, sobretot, peixos de tots colors ... hi estem una bona estona ... a mi em costa sortir, fent snorkel perdo la noció del temps i m'hi podria passar hores i hores ...


De tornada parem a White Beach, una platja encantadora on fem un bany i passegem.


Des de White Beach es pot passar a Coconut Beach, aquí hi ha la foto perfecte per definir platja deserta, no hi ha ningú, només sorra, petxines, cargols, crancs i palmeres! Una preciositat!!!


Per acabar el dia, tornada a Port Barton, una estona de relax i sopar peix a la brasa a la platja.


Un preciós i tranquil racó de món on em podria acostumar a viure ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada