dimecres, 15 de juliol del 2020

Últimes compres i tornada

Com que tinc el vol a primera hora de la tarda encara ens queda temps per anar a passejar pel mercat de Sineu. Aquest poble de l'interior de Mallorca no és tant petit com em pensava i el seu centre amb la plaça i l'església em sembla força interessant.


El mercat sembla més gran i animat que el de Pollença, hi ha més parades i gent, però pel que m'expliquen no té res a veure amb l'activitat en un dimecres d'un estiu normal quan hi arriben força autobusos plens de turistes ...


Després de passejar pel mercat i fer les últimes compres anem cap a l'aeroport de Palma on dinem i m'acomiado de la Cristina i la Galadriel fins la propera ocasió, dues molt bones excuses per tornar a Mallorca i seguir-la descobrint!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada