dijous, 1 d’agost del 2019

Fent realitat un somni

Des de quan penso que seria una gran aventura dedicar un any de la meva vida a fer la volta al món? No sabria dir exactament quan, però si sé que ja fa uns anys que em volta pel cap. Fins ara, però, no era més que una il·lusió, un somni compartit amb altres persones amb qui n'havia parlat ... un somni que, de mica en mica, ha passat a ser una necessitat.

I estic en aquest punt, a punt de fer-lo realitat, encara que no serà exactament com el somiava ... no serà un any ... ni serà una volta al món ... però tinc l'oportunitat de dedicar uns mesos de la meva vida a fer allò que més m'agrada, VIATJAR!

Seran alguns mesos encadenant petites aventures. La que estic a punt de començar serà un viatge en grup de tres setmanes per Romania i Bulgària, després una aventura de poc més de dos mesos recorrent Bolívia, Xile i Argentina, amb algunes etapes compartides amb altres persones amb ganes de viatjar, descobrir i conèixer llocs i cultures, i altres etapes, més petites, en solitari, ... i després ja es veurà 😉.

My Gallery Wall

2 comentaris:

  1. Cris Camacho Belenguer3 d’agost del 2019, a les 22:44

    Enhorabona Berta!! Quant m'alegre d'aquesta nova etapa!! A la propera escapada...d'aqui a uns 10 anys, t'acompanye!! Jeje Gaudeix molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Cristina! Ara no ens ha coincidit el moment però no dubto que farem una escapada juntes ;)

      Elimina