dimarts, 29 d’octubre del 2019

Snorkel amb lleons marins

Aquest matí tinc l'oportunitat de fer snorkel amb lleons marins, una de les activitats que més il·lusió em feia!


En aquesta sortida som 4 persones. Després de posar-nos un neoprè extra gruixut, amb el que costa moltíssim moure's, pugem a una llanxa que en 20 min ens porta a Punta Loma, on hi ha la colònia de lleons marins.


Ens donen les instruccions i ens tirem a l'aigua. Anem cap a la colònia i de seguida s'acosten alguns lleons marins que van nedant al nostre voltant.


Veiem els mascles dominants amb el seu harem de femelles, i mascles més joves que les tiren a l'aigua per intentar quedar-se-les ... és tot un món!


De cop una cria se m'acosta pel darrera, m'agafa i ve cap a la meva cara, sembla que em vulgui fer un petó ... un moment increïble!!!


Estem 45 minuts a l'aigua, envoltats d'aquestes preciositats. Després 20 minuts més de llanxa per tornar a Puerto Madryn. I tarda de relax ...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada